31 d’octubre 2012

Amic Invisible Gastronòmic 2012!!!



Quan vaig decidir a començar el bloc no era conscient de com funcionava aquesta societat virtual; no coneixia ni les propostes mensuals ni els concursos, no coneixia gaires blocs ni rebia o feia massa comentaris. Poc a poc t'adones que la gastrosfera és com una petita societat on les relacions socials són un dels pilars centrals, t'adones que cada dia vas formant un grup de coneguts o amics a qui visites i comentes a cada entrada, de manera igual als amics físics i reals que truques per saber com els ha anat la setmana. També tens aniversaris, quedades i cafès virtuals, els reptes mensuals, els cercles i... l'amic invisible gastronòmic!

Aquest any l'AIG l'ha organitzat la Joana de Mis recetas bordadas, així que abans que res, he d'agrair-li la seva organització i empenta. Us he de dir que el meu AIG va ser molt ràpid i molt previsor, just em va arribar l'endemà de començar a enviar els paquets! El dijous ja vaig rebre un missatge dient que la Vero m'havia enviat un paquet i divendres a la tarda ja va arribar! La Vero és una noia de Caceres, encara que viu a Sevilla i que té un bloc molt interessant que es diu el Chef Coli, on té plats suculents i deliciosos que comparteix amb tothom. Moltes gràcies Vero!

Com veieu a la fotografia, l'AIG estava format per uns quants regals que anaven dins una capsa preciosa: dos paquets de talladors de galetes de diferents formes que m'aniran de perles, ja que no en tenia, un conjunt de saler i pebrer, un recipient per posar les cebes començades a la nevera, un drap amb el dibuix de l'ou ferrat i un paquet d'encens. Ah! I un paquet de dolços de Sevilla que van volar ràpid! 




Cuando decidí comenzar el blog no era consciente de cómo funcionaba esta sociedad virtual, no conocía ni las propuestas mensuales ni los concursos, no conocía muchos blogs ni recibía o hacía demasiados comentarios. Después de un tiempo te das cuenta que la gastrosfera es como una pequeña sociedad donde las relaciones sociales son uno de los pilares centrales, te das cuenta de que cada día vas formando un grupo de conocidos o amigos a los que visitas y comentas a cada entrada. Tienes cumpleaños, quedadas y cafés virtuales, los retos mensuales, los círculos y ... el amigo invisible gastronómico!

Este año el AIG lo ha organizado la Juana de Mis recetas bordadas, así que ante todo, debo agradecerle su organización y empuje. Os tengo que decir que mi AIG fue muy rápido y muy previsor, justo me llegó al día siguiente de empezar a enviar los paquetes: el jueves ya recibí un mensaje diciendo que Vero me había enviado un paquete y el viernes por la tarde ya llegó! Vero es una chica de Caceres, aunque vive en Sevilla y que tiene un blog que se llama el Chef Coli, donde tiene platos suculentos y deliciosos que comparte con todos. Muchas gracias por el regalo Vero!

Como veis en la fotografía, el AIG estaba formado por unos cuantos regalos que iban dentro de una caja preciosa: dos paquetes de cortadores de galletas de diferentes formas que me irán de perlas, ya que no tenía, un conjunto de salero y pimentero, un recipiente para poner las cebollas empezadas en la nevera, un paño con el dibujo del huevo frito y un paquete de incienso. Ah! Y un paquete de dulces de Sevilla que se terminó en muy poco tiempo!

Me hizo mucha ilusión! Me apunto a la participación del próximo año, seguro!




9 comentaris:

  1. Quines coses!! Això de fer amics invisibles cibernétics, jejeje.

    Ara tocarà disfrutar dels regalets (els dolços, veig que ja estan disfrutats, jejeje).

    petons!!

    ResponElimina
  2. Apa, quina xulada de regalets!
    El millor dels blocs és entrar cada dia a casa de tots vosaltres, s'agafa un carinyo tremendo, eh?
    Petonets guapa
    Sandra

    ResponElimina
  3. Me alegra mucho que te hayan gustado! Espero que lo uses todo y veo que os han gustado mucho los pestiños! Un abrazo grande y estamos en contacto!

    ResponElimina
  4. Me alegra mucho que te hayan gustado! Espero que lo uses todo y veo que os han gustado mucho los pestiños! Un abrazo grande y estamos en contacto!

    ResponElimina
  5. uala! Quina passada de regals!
    Cada any penso de participar-hi, però al final sempre em faig enrere... a veure si el proper m'animo com tu ;)

    ResponElimina
  6. Al final som com una gran família. Un bon regal de l'amic invisible.
    Bon cap de setmana Cinta.
    Nani

    ResponElimina
  7. Hola Cinta guapa tu

    A disfrutar del regalet i fer moltes galetes

    mil petonets Susanna

    ResponElimina
  8. QUé bonitos y me imagino que estaban deliciosos los dulces...
    Un abrazo guapa, me quedo a seguirte
    Lxx

    ResponElimina

Amb els vostres comentaris, el bloc es manté viu! Moltes gràcies!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...